onsdag 18 maj 2011

Trött dag =(

Oj oj oj...Är sååå trött idag igen :( Kevin har hostat och har blåsor i munnen vilket gör att han är vaken en del och gnyr och gnäller hela natten...Inte kul.....
Och inte blev det bättre av att jag var till sjukgymnasten igår och hon retade mina muskler en hel del. Blev tejpad igen! Hoppas på samma resultat som sist!! =)

Sen bar det av till V-ås för Vårruset! Blev en bra tid =) Och skrattade en massa med mina goa tjejer!!!!
Nu ska jag äta lite reukost tror jag...Så man orkar nått idag =)
Ha de!

4 kommentarer:

  1. Hej Lina!
    Roligt att du hittat till mig och vill fira mitt lilla jubileum!
    Skulle vara jätte glad om du la upp min candy i din sidomeny och länkar till mig!
    Lycka till!
    Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  2. Hej svejs!
    Jag vet precis hur det är, har fortfarande svårt
    med vissa saker när det gäller bloggandet, men du lär dig efter hand :-) Se om jag kan förklara lätt, du tar min bloggcandy bild och vänsterklickar på musen, då får du fram en ruta och längst ner står det Egenskaper som du klickar på, ny ruta där du kopierar adressen (URL) börjar ofta med http://, du måste få med hela ända till slutet. Därefter går du in i din blogg under design, lägg till gadget i sidomenyn, när du får upp olika blogginstrument väljer du bild. då får du upp ruta som du klistrar in bilden under bild från web.
    Här skriver du även rubik till bilden och lägger du in min adress, länkas alla som sedan klickar på bilden i din blogg till mig.
    Prova dig fram, hoppas jag hjälpt till, men var lugn, jag förstår om du inte får till det direkt. Ofta vill alla som lägger candy att man länkar till dem ;-) Lycka till!
    Fråga mig igen om det behövs!
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera