tisdag 26 april 2011

ScrapClub!

Oj! Det var ett tag sen jag scrappade  märkte jag =) Har mest gjort kort när någon fyllt. Och blev såååååå sugen på att göra LO!!!! Så jag får nog göra en eller två snart =)
Idag blir det uppackning från i går. Tog inte med mig så mycket men två kassar blev det i alla fall. Passade på att färlägga mina stämpel papper som jag ska ha till förvaring när jag var där. Börjar lära mig teknicken nu! Blev bra men har en del kvar...
Får se om dte blir något mer idag, är hemma med prinsen som har haft feber. Och idag blir det läkaren oxå. Hoppas han/hon inte säger motsatsen till vad vår läkare sa sist. Hoppas på en operations tid!!!

Men vi får väl se!
Ha en bra dag!
Kram!

4 kommentarer:

  1. Vi måste ju träffas å scrappa lite, vi bor ju typ grannar jö!
    Hoppas lillen kryar på sig!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det måste vi!!! Träffade ett par trevliga tjejer igår, dom träffasdes 1 gång per vecka! Då blev jag avis!!!!! Tyvärr bodde dom i Gnesta ( Tror jag att det var) =) Men vi kanske kunde träffas nån gång i månaden i alla fall?!
    Det är bra med prinsen, värre med mig. Jag fick nån bakterie i magen under helgen =(
    Inte kul....
    Hoppas det är bättre med dig!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Aha du svarar hos dig, höll på att missa det. Ska du till uppsala på mässa i mårrn? D ska ja : )

    SvaraRadera
  4. Sorry =)
    Nej det ska jag inte tyvärr, har prinsen hemma idag då jag fortfarande inte är helt
    återstäld =(.
    Men hoppas på en annan gång =)
    Kram!

    SvaraRadera