söndag 24 april 2011

Phu vilken dag =)

Har hunnit med en massa idag! Först marknad,  där det blev strumpor för min del....Älskar mina strumpr!!!! Prinsen fick en bil ( Blixten kopia) och en liten ballong, oxå Blixten. Men ingen karusell! Det var för mycket musik för hans del, han ville bara därifrån. Men vi hoppas han vill nästa år. =)

Sen blev det hem o fixa i trädgården....ca 200 tulpanlökar fick vi ner! Och flyttat på lite rosor och buskar. Men som tur var fick jag mig lite cider och då orkade jag massor!!! Hi hi!!

Och imorgon blir det ScrappClub hos Mian!! Ska bli så kul!!! Längtar! ! !
Men nu ska jag äta grillad ( egen grillad ) kyckling. Mums!!!
Vi hörs i morgon!
Ha de!
Kram!

2 kommentarer:

  1. Härligt, de tar alltid lite tid innan man kommer in 100 % i sin blogg och vet vad man ska skriva. Jag har snart haft min ett år nu men kan ju inte påstå att den är bra.. haha..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det atr ett tag men till sist så hittar man sin stil..tror jag =) Kram!

    SvaraRadera